Avia 21F

Tak jsme si přivezli na podzim 2008 furgona (A 21.1F r.v1988) od MVČR z areálu v Brně.

S časovým odstupem to lze hodnotit jako pomstu policie za hříchy mládí, při kterých nás nechytili. Ale když nám ho na naši žádost o vozidlo (mysleli jsme, že nic nebude) přidělili, tak jsme se s tím museli nějak vypořádat.

Zdálky a ještě trochu potmě by se dalo říct, že nevypadá tak špatně, ovšem při bližším ohledání to přece jenom nějakou opravu potřebovalo. Například plechy. Tak jsme vyměnili spodní části boků karoserie a různé drobné i větší dírečky v kastli se museli poopravit. Mezitím se koupila nová baterka a ty dvě starý šestky šly pryč. Odešel ještě kompresor, ale taková drobnost nás nemohla odradit.

Po různých přípravách se podařilo auto nastříkat novou barvou a dá se říci, že z venku vypadá podstatně líp než předtím. Do vnitřku přibyl nový podběh, na podlahu koberec a lyžiny na čerpadlo. Čeká nás dodělání vnitřku. Také se musely přehodit majáky za nějaký schválenější typ, tak se nám podařila od policie získat rampa AZD 530. Dovnitř jsme dali lyžiny na PS-12 ze starého přívěsu a navařili nějaké držáky na savice a hadice.

24.9.09 nás čekala kontrola na STK, která kupodivu proběhla celkem v pohodě. Měli jsme jenom dvě vážné závady: barvu a majáky. Dne 13.10 se nám konečně podařil přepis na městys Křtiny a už nás čeká pouze nějaké „drobné“ papírování na přestavbu, abychom na auto dostali majáky.

15.2.2010 se nám podařilo dostat auto oficiálně na majáky.

Do konce roku se nám podařilo odstranit některé další připomínky z přestavby a auto je celkem hotové. To ovšem neznamená, že se časem něco nebude dodělávat.

Mohlo by se vám také líbit...

Populární příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.